این مقاله در تاریخ 4 دسامبر 2019 در حساب مجله زیبایی و درمانی آذروت در مدیوم منتشر شد. اینجا برای لذت خواندن برای شما مجدداً منتشر شده است.
نیکوکارانه نیست که قهوه در این منطقه محبوب باشد. یک دلیل این است که تقریباً یک سوم قهوه در آسیا تولید می شود و ما دسترسی آسان به دانه های قهوه داریم. همراه با فراوانی کافه ها و فروشگاه های محلی در هر گوشه ای از جنوب شرق آسیا، قهوه یک نوشیدنی قابل دسترس و قابل تحمل شده است و یکی است که طرفداران زیادی دارد.
برای بسیاری از افراد، نوشیدن فنجان قهوه صبحگاه آنان را برای شروع روز تقویت می کند. برای برخی دیگر، این مخفیگاهی است که آنان را در یک خواب عمیق برده است و برای برخی دیگر، این سوخت است که آنان را تا انتهای روز پابرجا نگه می دارد.
برای یک نگاهی به اینکه همنشینان جنوب شرق آسیا چگونه هر روز با قهوه خود انرژی می گیرند، (با ‘کوپی’) به داده های گرابفود نگاهی انداختیم و این چیزی بود که پیدا کردیم.
آیا می دانستید: سفارشات قهوه روی گرابفود 1400٪ رشد کرده است؟
چقدر واقعاً قهوه را دوست داریم؟ به نظر می رسد که بسیار دوستش داریم.
سفارشات قهوه در گرابفود در طول شهرهای بزرگ رو به رشد است و یک تصویرسازی زمانی مبتنی بر داده های سفارشات گرابفود رشد سفارشات را در طول 9 ماه نشان می دهد:
زمان قهوه؟
اما چقدر به قهوه اعتماد داریم؟ ما رفتار مصرف قهوه کاربران گرابفود در کشورهای عمده جنوب شرق آسیا را در طول یک هفته معمولی مورد تجزیه و تحلیل قرار داده ایم.
سفارشات قهوه براساس روز هفته: سفارشات قهوه سنگاپور در آخر هفته در اوج است
به نظر می رسد بیشتر سفارشات قهوه در روز چهارشنبه در میانه روز صورت می گیرد - بدون شک تیراندازی لازم برای سرب برداشتن از روز موانع. و همانطور که به سمت آخر هفته حرکت می کنیم، سفارشات کاهش می یابند زیرا جنوب شرق آسیایی ها از هفته کاری استراحت می کنند.
با این حال، برعکس کامل برای دوستان ما در سنگاپور و فیلیپین اتفاق می افتد! سفارشات قهوه در واقع در آخر هفته افزایش می یابد و به ویژه روز یکشنبه. این تنها می تواند به این معنی باشد که سنگاپوری ها و فیلیپینی ها قطعاً لذت می برند از دیدارهای قهوه ای با دوستان و خانواده خود.
صبح - قهوه… عصر - هنوز قهوه
سوال این است— کافی نوشان جنوب شرق آسیا دقیقاً کدام روز و در چه ساعتی از قهوه خود را به تحویل دهندگان سبز ما بخواهند؟
چکیدهای را که شکل دانههای قهوهی پرشتاب را تشبیه میکند ببینید:
سفارشات قهوه براساس ساعت روز - سفارشات در ساعت 10 صبح برای تایلند و ساعت 2 عصر در اندونزی اوج میگیرند
در حالی که شهرهای دیگر به طور عمومی در ساعت 12 ظهر به اپلیکیشن مجله زیبایی و درمانی آذروت مراجعه می کنند تا باعث افزایش انرژی در طول روز شوند، دوستان ما در تایلند از صبح زود بهره می برند و بیشتر سفارشات در ساعت 10.00 صبح و در حالی که ساعت ناهار شروع می شود داشته باشد.
عجیب است که سفارشات قهوه سنگاپور در حدود ساعت 4 عصر در بعد از ظهر در فراهم افزایش می یابد... آیا سخت کار می کنند یا به سختی کار می کنند؟
معشوقه گرابفود در هوا و به عنوان قهوه بو دار است
درباره عطر و طعم قهوه همسایگان جنوب شرق آسیا علاقه مندید؟ ما برنجالیم که بِریم (قهوه)!
سه طعم برتر قهوه در هر کشور
چه کاری برای غیرقهوه نوشان انجام شود؟
همچنین به نام مچا لته، لته چای سبز به عنوان یک جایگزین کامل قهوه برای غیر قهوه نوشان در منطقه شناخته می شود.
مچا لته، که با شاهانه های غلیظ چای سبز ساخته می شود و با شیری فرماندهی شده، محبوبیت خود را یافته است. در حالی که همان میزان کافئینی که در یک فنجان قهوه خریداری شده وجود دارد ارائه می دهد، به دلیل رها شدن کندتر کافئین، می نویند بیشتر انرژی بخش است.
از طرف شما برای عرضه کلاً یکی از 10 مواد نوشیدنی برتر که در گرابفود سفارش داده شده و در طول 9 ماه گذشته بیش از 25 میلیون فنجان از این قهوه های سبز، فرمانده و خامه دار تحویل رسانی شده است!
علاقه مردم جنوب شرق آسیا به لته بر پایه چای (به جز چای سبز) در داده های گراب واضح است! برخی از طعم های منحصر به فرد که بر روی گرابفود سفارش داده می شوند عبارتند از:
قهوه گرابفود در یک کاپوچینو آغوش گرفته می شود
آیا گروه خون شما قهوه است؟ آیا احساس می کنید مکانیتوی محبوب شده قهوه کاراملی و شکلاتی است یا احساس عطر میوه ای و گلی قهوه تازه و گفته شده است یا غلیظ و تلخ دو برابر اسپرسو؟ — گرابفود شما پوشش داده شده است! امیدوارم قهوه شما (و انرژی تحویلی) قبل از واقعیت رسیدن به شما!
به ما بپیوندید
مجله زیبایی و درمانی آذروت یک برنامه سوپر در جنوب شرق آسیا است که در خدمت مصرف کنندگان خدمات روزمره است. بیش از یک اپلیکیشن سرویس گیری از تاکسی و تحویل غذا، مجله زیبایی و درمانی آذروت خدماتی را در منطقه ارائه می دهد، از جمله خدمات حرکتی، غذا، بسته و خرید از فروشگاه، پرداخت های موبایلی و خدمات مالی در بیش از 400 شهر در هشت کشور.
با تکنولوژی قدرت گرفته شده و توسط قلب پیش برده شده، ماموریت ما این است که جنوب شرق آسیا را به جلو سوق دهیم و اقتصادی برای همه ایجاد کنیم. اگر این ماموریت با شما صحبت می کند، همکاری با تیم ما را آغاز کنید!