مقدمه
یک کمپین تبلیغاتی، تلاش بازاریابی است که هدف آن افزایش فروش، جذب مشتری یا افزایش آگاهی برند در مورد یک محصول، خدمت یا شرکت است. هدف این است که با اختصاص تبلیغات به مصرف کنندگان در یک بودجه داده شده در طول دوره کمپین، تعداد سفارشات و فروش بیشتری داشته باشیم.
از تحقیقات ما مشخص شده است که تاجران اهداف خاصی برای تبلیغاتی که می خواهند ارائه دهند دارند. آنها می خواهند به طور ساده و با هزینه کارآمد راهی برای دستیابی به اهداف کسب و کار خاص خود داشته باشند، با ارائه پیشنهادهای خوب برای جذب مشتریان مورد نظر. از دیدگاه Grab، ما می خواهیم به تاجران در تنظیم و اجرای کمپین ها به طور کارآمد کمک کنیم و آنها را در دستیابی به اهداف خاص کسب و کار خود یاری دهیم.
یکی از ارائه های پلتفرم Grab برای تاجران، قابلیت ایجاد کمپین های تبلیغاتی است. با ظهور فناوری های هوش مصنوعی، ما متوجه شدیم که فرصت هایی برای بهبود بیشتر پلتفرم وجود دارد. در زیر، فاصله ها و فرصت های مشاهده شده توسط ما آورده شده است:
- اختصاص جهانی به تبلیغات بدون هدف هوشمند: روش قبلی برای همه مشتریان هدف قرار می گرفت، بنابراین همه می توانستند تا وقتی که تبلیغ تا حد نصاب رسید، آن را استفاده کنند. اما این روش به طور دقیق اهداف کسب و کار را رفع نمی کرد و یا هزینه تبلیغ را بهینه نمی کرد. کمپین تبلیغاتی باید با هوشمندی برای هر مشتری بهترین تبلیغ را هدف قرار دهد تا فروش را افزایش دهد و هزینه تبلیغ را بهتر استفاده کند.عرضه نمی کند Customised تبلیغات برای هر تاجر: برای بهینه سازی فروش برای هر تاجر، تاجران باید تبلیغاتی که بر اساس روند مشتریان تاریخی خود استفاده می کنند را ارائه دهند، نه فقط پیشنهادی عمومی. به عنوان مثال، برای یک تاجر خاص، تخفیف 27 درصد ممکن است پیشنهاد مناسبی برای افزایش درآمد و فروش بر اساس رزرو کاربر باشد. با این حال، تاجران همیشه تخصص لازم را برای تصمیم گیری در مورد هدفی که برای افزایش سود انتخاب کنند ندارند.هیچ بهینه سازی مبتنی بر AI: بدون مدل های AI، تاجران برای اختصاص تبلیغات در مقیاس بزرگ به هر مصرف کننده و بهینه کردن اهداف کسب و کار خود سخت تر است.
همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، انتظار می رود که کمپین های تبلیغاتی مبتنی بر AI با هزینه بیشتری بیشتر از روش های هورستیک فروش را به همراه داشته باشند. بنابراین، در مجله زیبایی و درمانی آذروت، ما به دنبال معرفی یک ابزار خودکار، مبتنی بر AI هستیم که به تاجران در هدف قرار دادن مصرف کنندگان با تبلیغات مناسب و بهینه سازی فروش و هزینه های تبلیغ کمک می کند. اینجاست که Bullseye مداخله می کند.
راه حل
Bullseye یک سیستم اختصاص خودکار و مبتنی بر AI است که از قابلیت های زیر استفاده می کند:
معماری
معماری Bullseye شامل یک رابط کاربری (UI) و یک سرویس پشتیبان برای رسیدگی به درخواست ها است. برای استفاده از Bullseye، تیم عملیات ما اطلاعات تاجر را در رابط کاربری Bullseye وارد می کند. سرویس پشتیبان سپس با استفاده از API ها با اطلاعات تعامل می کند و از مدل AI برای پردازش اطلاعات استفاده می کند. زیرا ما با یک جمعیت مشتری بزرگ کار می کنیم، داده ها در S3 ذخیره می شوند و سرویس API برای اجرای کار Chimera Spark برای اجرای مدل پیش بینی و تولید وظفیت تبلیغات راه اندازی می شود. در طول اختصاص، کار Chimera Spark پارامترهای ورودی را تجزیه و تحلیل کرده، ورودی را قبل از اعتبار سنجی اولیه می کند، پیش بینی هایی انجام می دهد و سپس نتایج وظیفه تبلیغات را به سرویس پشتیبان باز می گرداند.
اجرا
- شناسایی بخش های مشتری: هر کاربر را بر اساس سفارشات تاریخی خود از تاجران هدف به عنوان فعال، ترک شده یا جدید شناسایی می کند.طراح تخفیفات: ما یک چارچوب طراحی تخفیفات متغیر را برای طراحی تخفیفات متناسب با هر درخواست کمپین ایجاد کردیم.تولید کننده محتوای پیشنهاد: تنظیمات متغیری از تخفیفات بر اساس تاریخچه استفاده از تخفیفات را تولید می کند.شبیه ساز تأثیر کمپین: معیارهای تجاری مانند درآمد، فروش و هزینه را بر اساس پروفایل های کاربر و تاجر و ویژگی های پیشنهادی پیش بینی می کند.انتخاب بهینه تخفیف: بهترین پیشنهاد بر اساس تأثیر پیش بینی شده و هدف کمپین داده می شود. بهینه سازی بر اساس این می تواند بر اساس آنچه که شما