منصوب در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی شده است. پلتفرم تقسیم کاربری گرب یک پلتفرم تک‌مرجع برای تقسیم بندی کاربران و ایجاد مخاطب در تمام رشته‌های کسب و کار است. تقسیم کاربری فرایند تقسیم مسافران، رانندگان شراکتی و مشارکت‌کنندگان تجاری (کاربران) را بر اساس صفات مشخص تقسیم می‌کند. پلتفرم تقسیم کاربری به تیم‌های گرب اجازه می‌دهد تا با استفاده از ویژگی‌های موجود در اکوسیستم داده ما بخش‌ها را ایجاد کنند و برای تیم‌های پایین‌دست API هایی برای بازیابی آن‌ها فراهم کند.

بررسی اینکه آیا یک کاربر به یک بخش تعلق دارد (بررسی عضویت) بر روی اپلیکیشن مجله زیبایی و درمانی آذرات تأثیر زیادی در جریان‌های بحرانی دارد:

    زمانی که مسافر اپلیکیشن زیبایی و درمان آذرات راه‌اندازی می‌کند، پلتفرم آزمایشگاهی داخلی ما تجربه اپ را بر اساس بخش‌هایی که مسافر به آنها تعلق دارد سفارشی می‌کند. زمانی که راننده شراکتی در اپلیکیشن زیبایی و درمان آذرات آنلاین می‌شود، سرویس‌های رانندگان با پلتفرم تقسیم کاربری تماس می‌گیرند تا اطمینان حاصل کنند که راننده شراکتی در لیست سیاه قرار نگیرد. زمانی که کمپین‌های بازاریابی راه‌اندازی می‌شوند، پلتفرم ارتباطات گرب بر این پلتفرم تقسیم کاربری تکیه می‌کند تا تشخیص دهد که کدام مسافران، رانندگان شراکتی یا مشارکت‌کنندگان تجاری باید به آن‌ها پیام ارسال شود.

این مقاله به طراحی کنونی پلتفرم تقسیم کاربری و چگونگی بهینه‌سازی شیوه ذخیره سازی بخش‌ها برای کاهش تأخیر خواندن و ایجاد موارد استفاده جدید برای تقسیم کاربری پرده‌برداری می‌کند.

معماری

پلتفرم تقسیم کاربری شامل دو زیرسیستم اصلی است:

    ایجاد بخشهای تقسیم




      -1503